Thursday, August 09, 2007

aku dan photoshop

adobe photoshop 7...ni la software photoshop yang diinstallkan di dalam laptop aku. jadi, aku nak citer sket la. aku ni dulu terer photoshop ni. mase kat matrix dulu la. sbb aku blaja photoshop pon kat mase kat matrix. jadi, kire aku terer la mase tu kay. nak dipendekkan citer, oleh kerana aku dah lame xapply photoshop, maka aku pon jadi la hampeh dalam photoshop. bkn tau gune, haram xigt cmne nk gune. adeii.. jadi, untuk menelamatkan keadaan, aku pon telah mentry photoshop yang diinstallkan kat dalam laptop aku ni. sbnrnye adik aku yang installkan sbb dia gune laptop aku mase aku outstation dulu. sambung balik citerr. jadi aku pon try2 la. godek2 gambo, tgk cmne nk cut gmbo, nk kaler gmbo...dan2 je aku igt la sket2 metod2 yang telah aku pelajari satu masa dahulu. dan ade la hasilnye

2 comments:

Anonymous said...

org da pkai photoshop CS2 ngan CS3 la...hehe

Mafia1987 said...

aku tau la. hehe. cume aku xde installer dia je skang. dulu pnah install. pastu ats sebab aku xpndai gune so aku pon uninstall dia balik. :P

If you're interested and serious to lose weight or gain weight or maintain weight and get healthy with Herbalife, feel free to fill in your particular. Thank you.

Name:
Email Address:
Phone Number or H/P Number
Address

Form provided by Freedback.

Labels

Popular Posts