Wednesday, August 22, 2007

Pengalaman kursus di Tebing Tinggi

Kali ni aku nak berciter sket lah. Citer ni adalah mase aku g kursus 3 hari ari tu. Name kursus dia aku xberapa ingat tapi dia kursus kepimpinan lah. Dibuat di Tebing Tinggi, Johor. Tmpat tu jugak la tmpat di mane aku prominds dulu. Legend siot. Hehe. Kali ni aku g sane utk melatih diri sebagai persediaan untuk menjadi pemimpin pelajar. Aku dapat mengasah bakat aku dalam public speaking dan bermanifesto. Aku xtau plak aku boleh berbuat begitu. Hehe. Skali aku public speaking dengan selambanya, tajuk dia peranan semut terhadap alam. Aku baru intro org dah glak daa. Aisey, aku pon xpaham. Xpelah. Itu masing-masing. Tp time simulasi manifesto tu la kau xtahan. Blank daa. Main cakap jer. Hehe. Tp ok wat. 1st time aku manifesto wlaupon hanya simulasi. :) Hope next time leh wat yang lagi baik. Wacha!!

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers