Saturday, August 04, 2007

ari ini ari sabtu

ari ni ari sabtu. rumate aku balik kedah. so, tinggal la aku sorang2. td pagi ade program kat blok w. aku g la. dengar la senior2 aku yang dah grad bagi talk. ala...program sharing moments with seniors. panel jemputan abg rahmat, abg wan ngn kak afsal. student computer ump batch 1st n 2nd. banyak gak arr input yg aku dapat. abg rahmat tu bekas ydp mpp n bekas presiden petakom mase blaja kat kuktem dulu. mmg best la dgr dia speech. abes td kol 12pm gak arr. pastu aku g mkn ngn azmi sume. dah mkn balik bilik. pastu aku pon tido. dah cukup time g masjid solat zohor. ptg ni aku dok la sorang2 tulis blog. doh~~

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers