Monday, January 14, 2008

ELIT 08

assalamualaikum dan salam sejahtere buat semue....aku ade story nk story kat sume. minggu lpas aku rase amat2 bz smpai xcukup mase...rase cm xpadat sgt jadual harian kecuali jadual kelas. ujung minggu lpas aku baru je terlibat ngn ELIT o8 atau name pnjangnye Kursus Kepimpinan Bestari MPP 2008. wat kat semuji jerr. lebih kurang stengah jam gak arr dr ump ni. tmpat ni kire tmpat kursus aku yg paling dekat sbb biasenye akn mengambil mase berjam2 atau sehari suntuk. xpela. jnj layan. kitorang g seramai 16 orang...sorang je yg xg(awe)..yg lain sume ade. kitorang kat situ 3 hr 2 malam wlaupun smpai situ hari jumaat tu petang nk hmpir2 malam. makan kat situ mmg banyak la sehingga mencurah2 diladang gandum. pengisian pon aku rase amat bergune. kire sntai arr sok sane tu. ptg2 riadah sndiri2. hehe. dalam tu yg menarik ade dusun durian tp aku ni xmakan durian. lgpon bukan musim dia skang ni pon. aku smpat gak melawat2 ke kandang rusa n ostrich. smlm balik ke ump tengah hr. kalo nk kate penat agak penat jugak la wlaupun perjalanan hanya stengah jam dr ump. aku smpat tido lg dalam perjalanan balik. kuikui. rase takat ni je la. aku pon xde idea nk menulis sbnrnye. peace
!! >)

2 comments:

Anonymous said...

ini adalah blog...
blog jamil kn....

Suburbanzero said...

yupza...tis is my blog

If you're interested and serious to lose weight or gain weight or maintain weight and get healthy with Herbalife, feel free to fill in your particular. Thank you.

Name:
Email Address:
Phone Number or H/P Number
Address

Form provided by Freedback.

Labels

Popular Posts