Wednesday, January 02, 2008

Selamat Tahun Baru 2008!

tirai 2007 berlabuh sudah, buka pula tirai baru iaitu tirai 2008. 1stly aku mahu mengekspresskan selamat tahun baru walaupun ni dah masuk hari ketiga. xpe. bleh lagi kan. 2007 sudah meninggalkan kite sume. banyak pengalaman pahit & manis telah aku tempuhi. chewahh! ayat skematikus tol arr. harharhar. ni nk story sket pasal malam new year ari tu. mase ptg 31 dis 2007 ari tu, aku, alang, achik, akak, sally(bukan nama sebenar, kawan akak), ayie, nub, dan & yamin telah pegi ke key ell(sebut cama dalam citerr nana tanjung tu). tp itu akak, achik n sally g umah akak kat KLG(panggilan akak utk 'klang'..glamer la tu :P). aku n saki baki manusia telah pegi ke jalan imbi. alang nk jmpe parents dia. kami yg saki baki lg ni nk jalan2 je kat imbi tu. alkisahnya, semasa kami kuar dr klang tu, mase tu la new year. mercun meletup2 mcm raye cine. hehe. mase nk g ke imbi tu, jem gilak. mmg mencabar kaki untuk mengawal pedal clutch, break n minyak. alang la, aku dok jadik tour guide jek. hikhik. yg kete lg satu ayie n saki baki. kire 2 kete la. lupe nk gtau td. diorang tu follow je dr blakang sbb kalo miss je konfem sesat. kecuali mmg dh expertiviti la jalan kat kl tu. kuikuikui.mase smpai jalan bukit bintang tu, org ramai. baru lepas smbut new year la katekan. 12am lbey gak mse tu. yg menyedihkan adalah smpah sarap yg di bahu2 jalan itu. kesiah org2 dbkl yg bersih tu. xpasal2 dapat keje lebih. kalo bab org2 yg berada disekeliling nya tu ramainye remaja2. aku pon xtahu nk kate ape dh. kami smpai kat hotel tmpat keluarga alang menginap tu dalam 1am lbey. kitorang pon turut menumpang semalam di hotel tersebut dengan bayaran 250++. ok la tu ek. 5 orang duk satu bilik, sorang 50 sudeyy. ok la jugak hotel tu. ni 1st time aku dok hotel bayo sndri. hehe. tdo malam tu pon dalam kol 3am (kire malam lg ke? hehe). xpe la, jnj rock. pagi tu kitorang yg berlima ni check out la dr situ. maka, blog ini bersambung ke blog selepas ini. tajuk laen lak. ok la, pe pon, hapy new year 2008. semoga kita dapat merealisasikan azam dan cita2 kita ditahun baru ini. insyaAllah... :)

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers