Monday, January 21, 2008

Kursus Pemantapan Sahsiah & Pengurusan Organisasi MPP dan Gegar U

pada 18-20 januari lpas, kami mpp telah pergi ke bangi utk menghadiri satu kursus yang namanya spt di dalam tajuk blog ini(bleh bc sndiri kan? :P) di esset bangi. kursus ni pada aku boleh dikatakan agak bagus sbb aku dapat berkenelan dengan rakan2 mpp semalaysia. ramai gak la. dalam 120 org gitu. dan setiap mpp ni akan masuk dalam kumpulan masing2(ade la dia bagi). aku dapat kumpulan beruang. ape da beruang...dalam kumpulan tu ade seramai 32, 33 org gitu arr. pade hr pertama, kami smpai lmbat. smpai org pon tny, "eh, ump slalu lmbat ek?" aku pon jawab la, traffik jem ngn diorang. mmg jem pon. dh masuk selangor mmg gitu. mase ice breaking tu berkenalan la ngn sume. lpas tu ade slot pelan strategik yg amat mengantuking dan rase tido lagi baik. tapi isi2 dia tu mmg penting la. citer pasal pelan strategik pendidikan tinggi negara. ade 9 teras kalo xsilap aku(xigt beb...kantoi..). ade jugak speech drp tokoh2 besau. antaranya dr.fauzi, datuk johan dan lain2. kire mnde2 yg dia cakap sume ade gune la. cume aku ni kalo ade ceramah konfem ngntuking arr. pastu, riadah diorang ntah pape. aku xpaham. ade plak senaman jari. adoii la. pelik2 je. pastu kembara minda mmg agak mencabar minda gak la. yang part puzzle nombor tu. mmg siot. dekat sejam stengah baru dapat solve. uhuk. pastu majlis perasmian program oleh dato adham dan penutup oleh tok pa. hari ahad la hari yg palin lame rasenye sbb ade gegar u kat PICC, putrajaya. mmg ramai la org kat dewan tu. datang pagi, balik ptg. letih seyy. sblum pelancaran perhimpunan tu ade la forum. pane forum ialah dr sheikh muszaphar, lim swee tin n lg sorang tu aku xigt, indian. tp ketiga2 panel tu mmg mantap arr. pas dh habis tu, kene tunggu pak lah plak utk majlis pelancaran tu. dalam kol 12 lbey tu pak lah pon smpai. pas dh pelancaran tu, kitorang pon g makan. sedapt tuu makan...makan kat dewan vvip lak tu. perghh..cannot go la. tp ayie dapat semeja ngn dr sheikh. aku ngn uteh dapat la semeja ngn org KPT. xtahu la sape mereka. hehe. dalam kl 4 lbey tu kami pon chow balik ke esset bangi smbung kursus(majlis penutup je ptg tu). overall bagus la program ni. bak kate ydp usm, program spt ni adalah bagus kerana kita dapat mengetahui info2 dan isu2 terbaru drp kpt(lebih kurang la mksud dia). kami balik smlm dalam kol 7.30 malam .smpai kat U dalam kol 12 malam. mmg letih tahap cipan arr. itu je la citerr ku pada kali ni. chiow! :)

No comments:

If you're interested and serious to lose weight or gain weight or maintain weight and get healthy with Herbalife, feel free to fill in your particular. Thank you.

Name:
Email Address:
Phone Number or H/P Number
Address

Form provided by Freedback.

Popular Posts