Monday, February 18, 2008

Bengkel Penulisan 2008

sabtu lpas a.k.a 16 februari 2008, kat wdk 34, sekretariat dibawah jk aku telah menjalankan Bengkel Penulisan 2008. kalo ikutkan pelik gak sbnrnye. npe ek? sng je, UMP kan universiti teknikal, ape kene dgn penulisan. ape ek? ade kenenye. hari2 pon kite menulis kan ye x? kalo x menulis pon modern sket la, menaip. tp still dalam skop menulis lg. kalo biase kite tulis report kan, bengkel ni tujuannye nk mendedahkan student2 UMP tentang dunia penulisan yang mana aku kire agak popular gak la zaman ni. mane xnye. blog pon salah satu daripada cabang penulisan gak. daripada blog tu la ade org2 yang telah menghasilkan buku. haa...nk kate hebat x hebatnye penulisan ni. dalam bengkel tu aku jemput en.Zamri Mohamad, seorang penulis bebas. poular dgn buku nya, Cari Duit Cara Mudah Sebagai Penulis Bebas. katenye hr tu, dgn menulis je, kite dah leh dapat 24 jenis pendapatan. wow!! menarik tu. aku pon kjap ade, kjap xde je dalam dewan kuliah tu. berulang-alik ke astaka n balik ke blok w. pasal ape nk tahu? pasal Counter-Strike la. kitorang nye team ni kire top 8 la takat ni dalam UMP. hehe. jgn mare~~ ;P pnat tu pnat gak. yg penting enjoy! haha. mjlis tu start 9.30 gak la. habis dalam kol 5 lbih. en.Zamri datang bersama rakan2 nya dari UIA yang juga merupakan penulis2. hebat2. sbg lanjutan bengkel ini, en.Zamri ade gtau aku yg dia dh buat satu section kat forum dia tajuk Komuniti Penulis UMP. ni khusus utk writers of UMP. tahu x, penulisan yang kompeten amat dituntut dalam soft skills yang diterapkan kepada setiap mahasiswa UMP. rase takat tu je kot. jumpe lagi kat blog akan datang kayh. wasaalam...

1 comment:

Zamri Mohamad said...

Terima kasih atas komen. Gambar-gambar sudah dimuat turun di blog saya.

Zamri Mohamad

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers