Thursday, April 03, 2008

hidup ini penuh dengan meeting

salam sekali lagi. kembali lg aku ke blog ni untuk menulis. hehe. rasenye lame dh aku dok nulis kat sini. sbbnye sng je. bz sesangat2 la bz. ni pn tgh ade keje ni. amik mase sket nulis. aku suke nulis2 ni sume xjadi penulis buku je la lg. kui3. story kali ni tajuk dia meeting. jd, ape mende meeting ni? mengikut fahaman aku, meeting ni adalah mesyuarat atau perjumpaan atau perbincangan dan yg sewaktu dengannye.biase meeting ni melibatkan satu kumpulan manusia dok together utk bincang masalah2 atau isu2 yang dirasakan perlu untuk mendapat idea dan persetujuan semua. sbb tu a kene satu kumpulan.

2 minggu ni je, idup aku pnuh dgn meeting. minggu ni je 5 meeting aku kene attend. kalo level student, 5 tu dh bnyk la tu. sbb nk kire studynye g, assignment lg, projek lg dan sewaktu dgnnye. ape meeting bnyk2 ni sbnrnye? haa...tu la pasal. kalo dh komitmennye bnyk, so meetingnye konfem bnyk. kjap ngn org ni, kjap ngn org tu. ni xmasuk meeting ngn ahli group utn projek lg. hipotesisnye, kalo meeting bnyk, program pn bnyk, tanggungjwab pon lg banyak. ha...xcaye gune la hypotesis testing mcm yang dalam applied statistic tu. hehe.

meeting bnyk2 ni berkesan sgt ke? ha...jwbnye, bergantung kpd pelaksanaan kite la. kalo kite btol2 buat ape yg di meetingkan, insyaAllah, meeting tu akan mmg berkesan n berguna kpd sume. setakat ni 3 meeting dh sudah. ade 2 lagi. bnyk nyeww~~pape pon, kene la sacrifice sket. ape2 yg perlu kite sacrifice, juz sacrifice it. contoh mase tido, mase makan, mase borak2 kosong dan yang sewaktu dgnnye. ok, thats all. got to finish my work. a lot of work need to be clear. hey, i got about 5 months left before stepping down as the minister. hehe :)

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers