Wednesday, April 23, 2008

study week...dia datang lagi...


salam sumerr pembaca2 blog...minggu ni U aku study week...U lain aku xpasti la plak sbb xde tny. rasenye same gak kot. hurmm...study week kali ni cm xstudy week jerr. ade yg ade klas lg sbb xsmpat abes mase waktu kuliah tu, ade yg ade test lg xabes2, presentation cm biase la ade, kene submit assignment lagi minggu ni tp aku dh la, org lain..hehe...gitu la senario study week kali ni. xsepatutnye...ish2...tp nk buat cmne kan. kang kalo xcomplete kuliah kite lak xdpt nk revise sbb xmasuk kuliaheven boleh study sendiri...tp kuliah ttp kene ade sbb mase tu la kite nk tau ape mnde overview sesuatu topik tu. lain pemahaman kite kalo kite bace le semate-mate tanpa penerangan drp lecturer. mcm aku la 2 sem lpas, lecture xsmpat abes. huhu. tp tu citer lame. xpe la, dh lpas. cume pengajarannye kene amek la. hehe. minggu ni aku agak sibuk gak memandangkan keje2 mpp ngn expoconvo aku dh aku hold minggu lpas sbb bz siapkan projek+presentation. stakat ni keje aku tinggal nk siapkn design buletin bersama2 sekretariat2 aku. insyaAllah tgh atau abes bulan 5 ni siap la. kang korang mtk la same MPP korang nk bace buletin kami ok (kalo U lain la...hehe). ni td pon baru je balik dr kuantan hntar design banner utk final exam. simple2 je buat memandangkan minggu dpn dh nk exam kn. sem lpas xsmpat nk buat sbb baru2 lagi kan masuk kabinet. huehuehue...ni kire dh agak stabil la wlaupun kekadang berada dalam periuk tekanan. ni sume ujian...sabo je le yg mmpu aku lakukan...wlau bagaimana pun, aku dh hmpir separuh minggu study. isnin dpn final bermula dengan applied statistik. matematik ni. aku xpnah2 dpt A lagi sejak masuk U ni. paling koman pon B+ la...kali ni mesti A...insyaAllah...rase tu je kot. ok la. kite jumpe lagi kat blog akan datang. kepada yang mengambil final exam, GANBATTE! Do your best, try your best and be the best! InsayAllah... :) peace!

3 comments:

Dyat said...

salam jamil..
periuk tekanan, pressure cooker hehe...


wei report k-saintis rase nye tak dapek la nk siapkan sblum mei... hr ni pun dah 1 mei..

hehe... k gud luck!

Mr. Z said...

Jamil o jamil...boleh ko tukar ke kt blog ko link pasal nama aku tu?

kan sekarang ko letak "huzairi-sama".
x payah "-sama" kat belakang tu, nama aku klu ikut keluarga "huzairi gimbad", klu ikut IC ada Mohd dsb.

ada lagi huzairi di ump ni bukan aku sorang jak.

lagi satu bagus ko letak link anime blog aku dekat bawah nama aku. tulis 'huzairi's ump anime' ka.

then again, these are just suggestions, ko mo ikut atau ndak, sukati ko.

Malsi Luzzi said...

study setiap hari. study setiap masa. =b

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers