Thursday, May 01, 2008

final exam da habis...

salam...ya haa...akhirnye final exam aku dh habis dan ini sekaligus menamatkan semester keempat utk aku di ump dalam mengejar cita-cita...alhamdulillah! soalan final kali ni agak membuatkan aku bnyk berfikir kerana soalan-soalannye yang mencabar kreativiti aku...huhu. tp xpe la. sume tu dh lpas. yg penting skang adalah berdoa dan bertawakkal. may we get the better pointer that before. insyaAllah. :) sini aku nk citer la sket mcm mane final exam aku kali ni. jgn sangka semuanya akan bermula dengan baik. hehe. on the first day exam, aku telah membuat spoil iaitu...jeng, jeng, jeng....aku masuk lewat da ke dewan exam. huhu. sadis siot. lewat hampir 20 minit. tertido nye kes la ni. aiya. pagi tu aku dh sadar dh, cume pastu mate aku pale aku pening-pening sket. tu yg lentok sat tu. sadar je dah kol 9.10 am daa...aisey man. ni kire second time la ni. first dulu mase final sem lepas utk paper last. kali ni berlaku pada paper first. pengajarannya, jangan tido lepas subuh. bahaya. itu je la spoil nye. lepas-lepas tu semua aku berjaya datang sebelum waktu exam bermula. especially paper last la. stengah jam sebelum start paper aku dh smpai kat luar dewan exam. alhamdulillah. :) tu la citer aku utk final exam kali ni. walaupun dh abes paper, aku tetap gak xdapat balik umah sbb ade bengkel sekretariat expoconvo 08. lepas daripada tu lak aku ade Program Pertauliahan Profesional atau 3P. kire ni short course la utk student sains komputer dan student elektrik. mahal woo yuran dia tp kitorang free la. KPT support. ;) Lepas tu baru dapat balik jap sebelum aku datang sini balik untuk prominds. cuti kali ni pon xsmpai 3 bulan. 2 bulan lebih je. well, it's all I need to tell you in this blog. kepada yang bercuti selamat bercuti. peace man! :) roger and out!......

1 comment:

mangata said...

huhu..... tahniah tuan jamil. aku kna balik awal ader kerahan tenaga, kursus 3P tu ak kna tolak sbab alasan peribadi, aper yg tuan dapat nnt jgn lupa kongsi tau.

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers