Sunday, October 28, 2007

1st week after raya break

Fuh...dah seminggu rupenye lepas cuti Raya ari tu. Ni nak story sket la kan tentang ape yang dah berlaku minggu ni dalam hidup aku. Kite start ngan ari Isnin. Isnin ari tu aku dan famili MPP telah pegi ke Putrajaya. Ade open house KPT. Makan time. Hehe...aku pon tanpa segan silu belasah la makanan-makanan yang terhidang di sane. Kenyang beb. :) Pegi pagi, balik petang. Kire kat open house tu sume MPP dari semua U ade la. Member2 mase kat matrik pon ade gak yang jadik MPP U lain. Selasa; kelas cam biase la. Pagi ade assesment meeting. Group aku wat meeting pasal Hari Raya Open House. Nak tergelak gak arr mase wat assesment tu. Hehe...lawak beb. Malam tu plak ade test final untuk TITAS II. jawab jek.. Rabu; cuti la! Hehe...sebab ape tau x? Sebab Hari Kelahiran Sultan Pahang. Ni ade story menarik. Tengah hari tu, aku ngn Awe dan member dia sorang telah pegi ke Kuantan. Dalam perjalanan tu, mase dekat depan Giant, aku ternampak sebuah kereta eksiden. Aku tengok yang driver dia tu macam kenal. Alih2 member aku la. Aku pon mintak Awe bentikan kete kat tepi sbb nk tolong diorang. Magsa ade 5 orang, tapi sorang je yang cedera berdarah kat kepala. Aku ngn Awe pon bawak la member sorang ni ke HTAA dengan pantasnya. Sbb sepital tu dekat je kan. Kitorang trus pegi wat emegensi. Tapi semua mangse wat check up sbb takut ade cedera dalaman ke kan. Alhamdulillah semua selamat. Aku dok tunggu diorang kat sepital smpai petang gak la. Member nye hal kan. Xde masalah. Rumate aku pon terlibat gak sbenarnye. Khamis; kelas cam biase. Ade 2 kuiz. OOP ngn SE. Aku jawab je la dengan sedaya upaya aku. Baik punya. Hehe...;P. Jumaat;xde klas da..aku pegi kelas 2 hari je minggu ni. Perghh..mantap. Malam tu plak aku meeting ngan MPP. Meeting kali ke-2. Smpai kol 12 gak la. Tido kat bilik gerakan, subuh baru gerak balik. Sabtu; xde wat pape pon. Petang pegi bilik gerakan wat keje labelling sket. Malam meeting ngan mantan MPP 06/07. Smpai kol 12 gak la. Malam ke-2 berturut2 alu tido kat sini. Hehe...bukan ape. Malas nak balik bilik je. :P Tu je kot aku nak tulis. Adios.

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers