Wednesday, October 31, 2007

Majlis Sambutan Hari Raya UMP

Isnin lepas, U aku telah mengadakan majlis seperti di tajuk tu la. Ia diadakan sepanjang jalan diantara blok fakulti, blok jpph, gym dengan bpa, library dan pej TNC(A&A). Konsep dia adalah konsep gerai. Setiap jabatan & fakulti diberi satu lot untuk gerai diorang. Makanan mcm2 la. Hehe.. :) Setia gerai tu kene hias lawo2 sbb ada pertandingan gerai tercantik. Aku n dak2 mpp dok kat makan kat pentas utama instead of khemah yang diorang sediakan di sepanjang jalan tu. Kire meriah gak la. NC n semua pegawai2 tertinggi semua pon turun. Hari tu juga NC bgtau yg TNC(P&I) U aku, Prof Bad akan keje tmpat lain n baru aje lepas menjalankan operation. Xsempat nk lawat dia. Ust ade ajak tp aku ade klas mase tu. So, aku mntk bantuan mpp lain utk g join ust lawat Prof Bad. Program tu pagi. Aku pon blasah la abis-abisan makanan yang di hidangkan. Layan beb. Hehe... Yg paling best adalah satay n nasik briyani. Siap tmbah berapa round lagi. :P Erm..rase tu je kot nk tulis. Tunggu sambungan episod lain lak ye. Da... :)

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers