Saturday, November 03, 2007

Minggu Open House

Minggu ni banyak btol orang wat open house. Kalo kat dalam U aku ni, hampir setiap jabatan, setiap fakulti, setiap kelab & persatuan, setiap program ade wat majlis hari raya. Yang aku pegi dua je la, yang Jabatan Hal Ehwal Pelajar nye n PETAKOM nye(kelab fakulti). Tu pon akug lmbat sket sbb ade klas. So, time tu pon dah nk dkt tgh hari, kebetulan sarapan pon x. Ape lagi, sekali jalan la. Hehe..Minggu ni banyak gak mnde nk settle. 1stly pasal interview sekretariat MPP. Sbb mende tu aku yang kene handle. Agk bz jgak la. Penat pon ade. Ni pon aku baru je balik dinner IEM name nye COFFEE NiTE 07. Organized by UMP-IEM Student Section kat Vistana Kuantan. Aku ni g wakilkan kelab fakulti aku. Siap sponsor dr kelab lagi tu. ;) Makan pon sedap, persembahan pon ok la, majlis pon menarik. Kreatif gak dak2 U aku ni ek. :) Ok, that's all for today. Stay up with more updates. Zrass!!

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers