Thursday, November 29, 2007

one day to expoconvo

hari ni last day for preparation. esok dah start expoconvo 07. bertempat di kuantan parade. pg ni pon kitorang kene makeup booth kitorang untuk pameran sok. haha. ape yg nk di makeup pon aku xtahu lagi. mcm mane pon aku xpasti lagi. tunggu je la nnti. convo plak start luse bertempat di dewan jubli perak kuantan. xdapat masuk lak dalam tu. cume YDP je yg dapat masuk. memandangkan YDP aku pon xde g sini (dia g UK...uhuhu), maka NYDP I aku la yg jadi magsa. hehe. kalo ikutkan mmg nk masuk sume skali, tp sbb xcukup tempat kan. so, terima sajalah. :) ade gak booth untuk dijage. kali ni expo xdpt dibuat di megamall mcm tahun lpas sbb ade pikom pc fair pada tarikh yang sama di megamall...esok la tu. jadi, kuantan parade la yg jadik pilihan. aku pon jarang g parade. slalu masuk megamall je. sem2 lpas masuk gak, tp sem ni xmasuk lagi pon. hehe. ok la. aku nk g siap2 untuk ke kuantan parade. see ya. peace!! :)

No comments:

If you're interested and serious to lose weight or gain weight or maintain weight and get healthy with Herbalife, feel free to fill in your particular. Thank you.

Name:
Email Address:
Phone Number or H/P Number
Address

Form provided by Freedback.

Labels

Popular Posts