Saturday, November 10, 2007

hari kepenatan~

jumaat, tarikh 9 november 2007, penat woo~~2 lawatan drp 2 institusi pengajian...satu dr dak2 skola menengah n satu lagi dr dak2 ipts. tp kedua2 nya drp terengganu. lawatan pertama, dr SMK Pulau Serai, Dungun. ade la 40 orang student ngn 4 org cikgu dr skola tu dtg. dak2 skolanye terdiri drp dak2 form 1 n form 2(kalo aku xsilap arr). kitorang bawak la diorang jalan2 kat ttdi tu. g makmal elektrik, makmal kimia, makmal mekanikal dan makmal awam(diri kat luar je). makmal komputer x g pown. tensen, tensen. xpe la. mase xcukup. mase tu pon dah dekat 12.15pm. nk solat jmaat lagi. xpe la kan, kan. sblm solat jumaat tu diorang g makan dulu kat kafe. makanan disediakan. ehehe. pas solat jumaat tu rombongan sekolah tu pon balik la ke Dungun.

lawatan kedua plak, xsmpai 10 minit lepas tu (mase tu letih tahap cipan dah). dr Kolej Teknologi Bestari, Setiu(kalo xsilap la tempat dia). rombongan yang ni lak seramai ±80 org arr. 2 buah bas. yg ni lak yang datang diorang nye MPP n presiden2 kelab(diorang gune YDP kelab). diorang ni plak umur sume dah beso2. xmcm kitorang neh, kitorang ni sume baru je 20(kecuali adik la..hehe). diorang ni dtg sbnrnye nk adakan sesi dialog dgn MPP kitorang. yang tinggal utk sesi dialog tu cume MT kitorang je. yang PJ sume bawak yang selain MPP tu g melawat kat ttdi. flow lebih kurang cam kat ats td la(maleh nk citerr). last skali bawak diorang g blok z utk makan. smbil2 tu, aku bawak la MPP diorang sahaje g melawat lab komputer(akhirnye~~). aku pon citerr la ape2 yang patut. diorang pon balik dalam kol 4.40pm g2.
alhamdulillah. sumenye telah selesai. time ptg tu aku mmg dah letih tahap gaban dah(bukan cipan lagi). balik2 len sat la. hehe. ok. dat's all. nntikan citerr yang lain lak kayh~~ peace!

No comments:

If you're interested and serious to lose weight or gain weight or maintain weight and get healthy with Herbalife, feel free to fill in your particular. Thank you.

Name:
Email Address:
Phone Number or H/P Number
Address

Form provided by Freedback.

Labels

Popular Posts