Monday, November 12, 2007

November 13th 2007, 12:00am

aku mula menulis citer ni pada jam 12:01am. tp mesti korang pelik kan nape la tajuk dia pukul 12:00am. haha. saje je. xde pe pon. kuang3. sbenarnye ptg karang pada jam 2:30pm, paper 1st aku utk final sem ini akan bermula. paper database. test ari tu aku dapat markah xberapa best. jadi, aku mahukan pembalasan pada final ini. haha. insyaAllah, i'll do my best. nk cter sket. aku bangun agak lewat pagi td. abes bantai tido. huhu. ptg lak g jmpe en saha jap. tp dia xde kat bilik. pasal system yang nak dibangunkan. ade la systemnye. nnt aku btau kalo aku free. hehe. pastu lak g bilik mpp. ade la org2 ict. igt kan ade ape la. diorang mai check aset dalam bilik mpp. kejap je lgpon. ptg sket aku g jmpe en saha kat hep. owh...disitu rupenye dia berada. pastu bla, bla, bla sket. n then aku pon kuar dr hep. nmpak la en nazri tgh dok kat luar hep. menungu en aznor katenye. dok kejap ngn dia. borak2 pasal perhimpunan haram tu. pas tu aku pon blah balik bilik. malam td aku layan citer stephen chow kjap ngn nizam. haha. pastu baru la smbung bace bab sql. huhu. tu pon smbil2 cucuk2 ext hard disk aku. arghh..tensen. xmahu detect. burner aku plak nmpak dah ok. lagi tensen. pasal kalo hard disk aku tu ok bleh la burn mnde2 aku kat dalam hard disk tu ke dalam dvd. waa~~~tensen2. itu je la takat ni. kang aku tulis lagi kayh~~

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers