Saturday, December 01, 2007

1st day expoconvo

30hb Nov 2007, hari pertama eXpoconvo '07. letih nye~~~ jage booth, amik gmbo. tu le keje aku. hehe.




mase dato' NC ade td la mmg penat. amik gmbo dia lawat setiap booth. berlari-lari aku nk g carik position best nk amik gmbo. hari ni je gmbo dah dekat 400 keping gak la aku tangkap. naseb le kamera digital. tu pon uteh nye. hehe. mekasih uteh. bateri satu dah kong. backup ade. don't worry...hehe. booth sume ade dalam 25 gitu rasenye. aku xkire lak tadi. hehe. tema kali ni adalah pameran sains dan teknologi. mcm2 gak la aku tgk tadi. aku gerak td pg pon dalam kol 10, kuantan parade pon kol 10 bukak. hehe. tp diorang lain dah ade la standby kat booth kitorang. smpai2 je terus setting laptop n speaker + subwoofer. mantap la jgak. hehe. booth td pon smpai kol 9.30pm ar lebih kurang. pastu kitorang kemas2 then balik. perasmian ptg tadi orang yang paling berjawatan pun dato' NC je. yang lain sume pegawai2 tertinggi UMP, staff2, student2 pon rmai gak. ade lagi 2 hari. go, go!! aku nk tido. :) zzz...

No comments:

If you're interested and serious to lose weight or gain weight or maintain weight and get healthy with Herbalife, feel free to fill in your particular. Thank you.

Name:
Email Address:
Phone Number or H/P Number
Address

Form provided by Freedback.

Labels

Popular Posts