Tuesday, December 11, 2007

PIKOM PC Fair@KL Convention Center


hari sabtu, 9hb disember 2007. pc fair kat kl memang bombastic! haha. abes semua dewan kat kl convetion center tu digunekan untuk pf fair. mmg aku xpenah pegi pc fair yang macam tu pny besau arr. mase mule2 aku sampai tu aku xtahu pon convention center tu kat mane. yang aku tahu dekat klcc la. aku pon masuk la klcc. cari pny cari xjumpe. aku pon tny la pak guard kat situ. dia bgtau la kl convention center tu kat luar. sbelah klcc. ooo..baru aku tahu. hehe. aku pon dengan gumbiranya terus je kesane. :) ramai gak la org g sane mase aku nk g sane tu. ni kire 1st time la aku g pc fair kat kl ni. sblum ni xpenah langsung. mase memule masuk tu aku tgk la...waa..besaunye bangunan. dah masuk tu naik escalator. pastu jalan lagi ikut je org ramai g mane. akhirnye aku smpai ke dewan pertama. tgk dalam..waa...besaunye. kat dalam dewan tu sume vendor2 untuk komputer seperti HP, Acer, TOSHIBA, F-Tec dan lain2 lagi. dan dalam dewan tu jugak hanya jual komputer2, laptop2 dan printer2. aku carik mane la aksesori komputernye. hurmm...aku pon jalan smpai ujung carik, pastu kuar dewan tu. masuk la dewan 2nd kat sbelah tu. dewan sbelah pon...waaa...besaunye dewan. dalam dia same jugak mcm yang dewan 1st td. maybe tu sambungan dia kot. tu yang smpai 2 dewan tu. hehe. aku pon meneruskan perjalanan mencari dewan yang ade jual aksesori komputer. aku kuar dr dewan tadi. kuar2 ikut je mane org ramai tuju. dah tgk map xpaham. hehe. aku pon turun escalator. smpai bawah ade lagi dewan. dewan 3rd. kali ni masuk2 sume speaker. ha...ni yang agak menarik. speaker dia...fuhh...wa cakap sama lu. ini macam punya bagus woo. mantapp!! nak angkat satu je rase. tp, apekan daya. bajet serat je. hehe. aku pon beredar dr dewan tu. jalan lagi, jmpe dewan ke-4. haa...ni la mende2 yang aku carik. hehe. dah jumpe dewan yang menjual aksesori2 komputer dan yang sewaktu dengannye. hehe. aku pon berjalan la di dalam tu. ade la dalam sejam jugak dalam dewan tu. dah usha2 maka aku pon membeli la. aku beli ink printer kaler itam yang refill nye, pastu kertas untuk print gmbar, pastu iPod mp3(ni yang aku carik selama ini..haha), cd kosong dan wayar LAN 5 meter. tu je la yang termampu. hehe. aku blah ke dewan sebelah, sambungan dr dewan tadi. same gak. masuk2 je, besau booth pendrive. pendrive sajje. hehe. kat dewan last tu pon aku xlame sbb ade urusan penting petang tu. urusan ape tu ye? nk tahu ade kat blog seterusnye. adios! :)

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers