Thursday, December 20, 2007

salam aidiladha


salam aidiladha...hari ni merupakan hari raya korban. tahun ni 1st time aku xraye same2 ngn family aku. tp aku raye ngn family mpp aku. hehe. ni pon sbnrnye baru balik dari pengkalan cherok paloh. tahu xnape aku g sane? ha...aku g berenang2 kat sungai pahang la. kuikuikui. xdela. gilo ko apo nk berenang kat situ. arus deras wey. kang xpasal2 menambahkan statistik maut banjir plak. td aku g nolong ngangkut2 bekalan makanan kuar dr lori masuk ke dalam bot. dato' nc n fam pon ade td.

bot tu g ke seberang iaitu ke pekan. tugas aku hari ni smpai situ je la. ayie n cik d ikut mereka2 yang naik bot tu ke pekan. kitorang lpas abes ngangkut td trus la blah. sblum balik tu g makan dulu. makan kat kuantan parade. ambil2 tu adik ajak aku usha2 nset sbb dia nk bli nset baru. aku poin join la usha2 nset gak. menarik gak aku tgk nset sony ericsson tu. ape ke name ntah modelnye. harge 550. ok la tu ye x? cume aku kene pikir masak2 la kalo nk angkat nset tu. 2nd hand plak tu. tp nmpak cm baru lagi. pas makan td baru la balik ump dan di sini aku sudah...by the way, pointer aku berjaya dikekalkan di atas paras 3. alhamdulillah....mase aku kire ari tu 2 lbey je. agk down jugak tp aku berjaya mengupkan balik semangat aku tu. sem depan mesti dean's list. insyaAllah...itu dulu lah rasenye...tata~~

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers