Wednesday, December 19, 2007

da 3 days in johore

well, da boss is back. but da boss will not going back to subang. huhu. tp xpe demi menabur jasa kepada rakyat dan atas kesedaran diri sendiri tanpa mengira kepentingan diri. beraye kat kuantan aku kali ni bersama famili mpp. hurmm..citer kali ni bukan nk citer pasal aku xbalik raye..,tu blog lain nnti la ek. kali ni aku nk citer pasal 3 days in johore. tahu xpasal ape aku g johor? hah...xtahu? ala...pasal aku nk g aku nye suke hati la. :P xde la...sbnrnye, aku mengikuti Kursus Bina Negara Mahasiswa di Kem BTN Gunung Pulai. sebanyak 11 org. 4 org standby kat UMP iaitu uteh, awe, ude dan akak. mereka pon bertungkus lumus di sini. kursus tuu boleh la tahan. mmber pon dapat ramai tp sume dikalangan MPP ipta lain la. ipta yg same2 ngn UMP adalah UTM, UTHM dan UDM. so, sume skali ade la 4 ipta. ceritenye, hari 1st kitorang smpai lambat kerana masalah banjir, kena ikut kl dulu baru turun johor. pastu ade la masalah2 lain lagi. lame gak la perjalanan. 9 jam. tu pon smpai tersesat2 ke pekan nenas. nk g gunung pulai sesat smpai pekan nenas. hehe. kitorang pon dah agk sakit2 badan dok dlm bus tu. akhirnya smpai gak setelah cik ma g tny org tempatan kat situ smbil ayie dan cik d menumpang tandas kat rumah org tempatan tu kerana darurat. :P smpai2 je maghrib. makan dulu, mandi, solat dengar ceramah sume2 tu n then tido. letih woo...tahap gaban siri ke 22. tu la hr pertama. hari kedua pon same gak la. ade ceramah dan LDK2. hari ketiga, ade LDK sket pastu ade kembara. kembara tu masuk utan la. ramai gak la yang kene pacat. aku xkene. hehe. akhirnya semua selamat. oh, by the way. abg nye group adalah group 6. ngn cik zu skali. ahli2 group aku ok2 semuanya. :) ape lagi nk citerr ek. hurm...ha..mase LDK tu aku rase cma belajar sejarah je. adoi...dah la aku xbrp suke sgt sejarah ni. bukan xpenting. penting. dulu spm aku dapat A gak. hehe. mase balik td pon dah ptg. lpas asar dalam kol 5 lbey gitu. g anto alang kat UTM sat sbb dia ade urusan esok. tu pon lpas urusan tu selesai dia balik UMP utk same2 ngn kitorang. alhamdulillah sume selamat pergi dan kembali ke UMP. ape lagi ek? xtahu lah lagi. ok la. itu saje drp saya. sekian. adios! :)

No comments:

If you're interested and serious to lose weight or gain weight or maintain weight and get healthy with Herbalife, feel free to fill in your particular. Thank you.

Name:
Email Address:
Phone Number or H/P Number
Address

Form provided by Freedback.

Popular Posts