Wednesday, December 12, 2007

feeling hockey..haha

ha...ni sambungan blog aku lepas aku g pc fair tu. lepas aku balik dr kl convention center tu aku mtk ibu aku hntar aku g stadium pantai. haa...kat stadium tu ade ape nk tahu x? ade org main hoki la. tp petang tu aku ade friendly ngn dak skola. skola st john. lgpon ni mcm testing match kitorang setelah sekian lama tidak bertemu. team aku ni sume alumni subang utama. kire oll timers la gak. haha. kitorang main 25 minit sehalf. maka setelah semua siap, kami pon turun padang. aisey, ade la dalam st john tu alumni diorang yang skang ni main utk mmu. patut la muke dia familiar(tu pon aku tny ariff sape dia tu..hehe). dia alumni st john jadiknye dia tu main utk st john la hari tu. aku letih2 gak sbnrnye, ye la kan baru balik dr pc fair(alasan je sume tu...ceh). dan...selepas bergelut dalam padang hoki tu selama sejam kurang lebih, keputusannye...kami kalah besau. adess...kire ok la tu. dah lame xmain hoki, hari tu main hoki. boleh kate good start la untuk warm up badan untuk perlawanan2 persahabatan yang akan datang. hehe. aku bocor gol paling banyak rasenye untuk game ni. dalam tahun ni je, ni la kire yg paling banyak. kalo sblum ni 5 je. ni lebih sket la. 6 je. :P tp kitorang dapat la consolation gol pade saat2 akhir game(mcm game arsenal ngn midsboro je...hehe). ok la satu gol tu. boleh cube lagi. pas dah abes game tu, aku, ariff, izzat, megat n sorang lagi aku xigt name dia, faris kot, kitorang bergerak ke bukit jalil. haa...nk tahu ade ape x? ade final game untuk hoki champions trophy.
lawa siot trophy dia. huhu. game final tu adalah germany lawan australia. aku sokong germany la sbb xtahu nk sokong mane(sbnrnye aku sokong malaysia, tp, dah no 8 nk wat cmne kan). aku dak2 tu dok la kat site penyokong germany. pastu dapat la bendera germany yang kecik tu free. hehe. kire aku jadik warga germany sat la malam tu.

gol dijaringkan oleh timo wess(aku rujuk paper sbb xtahu name yang score tuu). awl2 game gak la dia score tu. 5 minit je dah gol. tp lpas tu game jadik makin best la. australia mengasak sehingga ke saat terakhir. tp xkesampaian hajat mereka nk membalas sebijik je gol.

kire result dia 1-0 la. game possesion pon lebih kat germany. :) kire hari tu dr petang smpai malam aku feeling hockey je la...hehe...ok la. ni je pasal hari ahad tu. wassalam....

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers