Wednesday, December 12, 2007

Debat Perpaduan & Integrasi Nasional IPT 2007


UMP...menjadi tuan rumah bagi pertandingan debat perpaduan & integrasi nasional kali ini. sebelum ni aku xtahu menahu la plak pasal debat ni. hehe. tp pasal aku g debat kali ni, maka, aku pon kene la tahu. aku smpat tgk final je pon.

UiTM lawan UKM. ni pon kire 1st time la aku tgk debat secara live dan secara keseluruhannya. kalo sblum ni tgk2 gitu je. xpaham ape pon. hehe. memang diakui pendebat dari kedua2 U hebat2 belaka. aku leh tabik spring la kat diorang. hait! debat malam tu dimenangi oleh UiTM. event diadakan di Dewan Jubli Perak Sultan Ahmad Shah, Kuantan. habis malam tu dekat2 kol 12 jugak la. ade persembahan zapin juge oleh tito n gang. itu je la laporan kali ini. karam singh walia, tv3. :P

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers