Sunday, December 23, 2007

2nd day of raya korban


pade raye haji kedue ni, kami mcm biase pergi menghantar supply keperluan2 yang sepatutnya kepada mangse banjir. cume aku bgerak petang la sbb pagi tu g settlekan banner sukarelawan. malam sebelumnya design, pagi tu gak g print n alhamdulillah, banner itu telah siap dan telah kami terima pada kurang lebih jam 2pm. agk cepat siap banner tu. biaselakan, nk gune tang2 tu gak. hehe. pagi tu si gadis2 dan sebahagian teruna2 telah pergi dahulu ke lepar batu 8. nolong2 orang masak. dgrnye 7 makhluk lembu telah berjaya ditumbangkan di situ. ok la tu ye x. aku pagi tu g kuantan untuk urusan yang cam aku dh mention td. aku g ngn raymondee. dan2 solat jumaat kat masjid negeri trus sbb xnk buat keje 2 kali. ulang alik ump kuantan 2 kali mmg cannot go la. bile dah smpai ump dgn banner tu, kitorang pon gerak la ke kg serambi. anto keperluan2 yang diperlukan. dato' NC n datin pon ade gak. air kat situ naik tinggi gak la mengikut kate penduduk kat situ. pas tu kami trus ke batu 8. g klinik dia tgk keadaan cmne kat situ. ade la sorang doc dan nurse2 nya. tp nurse dia xpkai unuform la sbb semuanya dh dihanyut. lpas dr tu ktorang pon g ke dewan kat sblh msjid(aku xigt namenye). situ jadi pusat pemindahan bg mangse2 banjir. agk rmai la org kat situ. smpai2 situ kitorang wat la mjlis ringkas ngn pnduduk kg dan ade simbolik penyerahan sumbangan dr ump.

datuk speaker dun pahang pon ade secara kebetulan ptg tu. lepas dr itu barulah kami pulang ke ump. team lg satu pon balik juge same2 slpas dh habis tu. ha...lupe nk gtau. mase aku kuar g wat banner tu aku smpat merembat sebijik sony ericsson model w200i berprice tagkan rm430. maka, no baru la yg aku assign pd se tu. hehe. xbley blah... :P

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers