Wednesday, October 10, 2007

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Lagi beberapa hari je nak raya dah. Sekejap je pose ni rupenye ek. Tup, tap, tup, tap, dah dekat penghabisan bulan Ramdhan. Tapi aku harap dapat la bertemu dengan Ramdhan yang akan datang. Bulan yang penuh kemuliaan. Masjid pon bleh jadik penuh mase bulan ni. Tu yang bagus tu. Aku still kat kampus lagi. Luse baru balik. Tapi aku direct balik Johor la. X balik Subang dulu. Sini pon ramai yang dah balik. Roomate aku pon dah balik Kedah semalam. Baju meleyu aku tahun ni kaler putih. Aku beli sendiri. He he he...Satu suit lengkap la aku beli kat Kamdar ari tu. Memang belanja sakan aku. Tahun ni raya x boleh enjoy sangat seabba final exam 3 minggu lpas tu. Jadi, kene study la jgak(insyaAllah...selalaunye xkan sempatnye nk study kat umah). Ok la. Kepada semua aku ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. :)

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers