Thursday, March 27, 2008

itu dia..PSM season suda mari~~

salamz...how are you my fren? orait? cun ahh...hah, ni aku nk story mory to da max sket. minggu ni, aku kene submit cadangan tajuk Projek Sarjana Muda atau popular nye PSM. aku sbenarnye dok mikir lg nk buat ape utk PSM ni. td pg aku amik la inisiatif untuk pegi jumpe PA aku, En Fadli. malangnye, xde lak dia. ish. xpe la. aku pon konar la g jumpe Pn Roslina Hamid nk tny pasal PSM ni. aku tny dia pasal data mining n management. pastu dia mention la teknik2 yang aku perlu tau dalam nk buat PSM ni. kire kite leh create satu sistem yang mampu membuat prediction. kire pengaplikasian AI la tu. aku pon xbrp paham lg mnde teknik2 ni. sbb blum blajo lg kan. hehe. xpe la. janji aku paham la sket ape mende data mining ngn management tu. lpas tu aku g lak jumpe Pn Roslina Sidek. ngn dia pon aku tny pasal PSM gak cume memule tu aku tny dia bila aku nye presentation formal methods la. lpas tu baru aku tny pasal PSM. dia ade bg aku satu idea mengenai la jgak. tp aku xleh citer kat sini la. sbb aku pon kurang jelas lg ngn requirement dia. tp kalo aku dapat amik idea tu ok gak. cume skop dia tu la aku kureng jelas sket sama ada data mining atau pon management. huhu. jnj idea ade. well...apepon, aku akan pastikan yang aku akan submit cadangan tajuk tu pd hr jumaat ni...the end :)

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers