Friday, March 21, 2008

Pengerusi Jawatankuasa Penerangan & Penerbitan MPP vs Setiausaha Bahagian Multimedia & Dokumentasi eXpoconvo '08

salam sumerr...pekabo anda2 sekalian? sehat ke? aku alhamdulillah. cmni la juge. hehe. tajuk aku hari ni agak panjang la jugak sebab...ehem2...dua2 tu pos yang sedang aku pegang sekarang dalam dua perkara yang bagi aku merupakan satu tanggungjawab yang sangatlah besau.
tang memule tu(MPP) memang dh aku pegang sejak ujung ramdhan yang lalu. so, xde masalah sgt lah. tang kedua tu(eXpoconvo 08) aku baru je pegang...ermmm...baru la jugak sebab meeting 1st pon baru je td. hehe. kat sini bukan nk citerr pasal posisi2 tu, tapi aku nak citer persamaan dan pebezaan skop tugas kedua2 posisi tersebut. haa...nampak same tp berbeza tau. jgn konpius. :) dalam MPP, aku ni kire sebagai orang yang bertanggungjawab dalam mempublisitikan MPP. kalo yang buat buletin ke, website ke, fliers ke...tu kije aku la tu kalo ikut skopnye. kebajikan pelajar always comes first in MPP, itu mesti igt tu. <dalam eXpoconvo 08 plak, aku bertindak sebagai org yang perlu mendokumentasikan setiap ape je yang berlaku sepanjang eXpoconvo 08 ni. means aktiviti and etc la. mende dokumentasi korang tau ke pekemendenye? haaa...dokumentasi ni amik2 gmbo, amik2 video la. nk jadikan sbg bahan bukti yang aktiviti tu telah diadakan. ada paham?? kalo xpaham, tanya sama cipan k. :P actually, dalam MPP gak aku le org dokumentasinye. hehe. biase la kan, gmbo2 aktiviti2 MPP kebanyakan aku yang pegang. kui3. ape2 pon, i'm glad with who i am now as an appreciation and credit to myself. above all, we must always remember where we come from and where we will go next. in our work, we must always tawakkal(serahkan pada ALLAH selepas berusaha) and in life, we must always remember that finally, all of us will die and met ALLAH. insyaAllah. :)

No comments:

Enough

Assalamualaikum and Good day readers, How're you lads? I hope all of you are doing fine there. How about me? Well, I'm alhamdul...

Followers